Azkend 2: The World Beneath v1.1.9
 
یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد
بزرگترين پايگاه دانلود بازى ها,نرم افزار ها,پوسته ها,عکس ها , کتاب های الکترونیکی (pdf)و برنامه ها براى موبايل هاى آندرويدى و بسيارى ديگر از يوجى آندرويد با لينک مستقيم به همراه عـکس, توضيحات کامل و بررسی ها

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در مسیر حرکت از لیورپول به نیویورک کشتی شما در یک گرداب دریایی فرو می رود و شما هنگامی که از خواب بلند می شوید جایی را می بینید که تاکنون چشم بشر آنجا را ندیده است . از هم اکنون هدف شما پیدا کردن راهی برای بازگشتن به سطح زمین و البته رسیدن به خانه می باشد .

Azkend 2: The World Beneath یک بازی هیجان انگیز بوده که دارای یک گیم پلی داستانی زیبا و جذاب است . این بازی در دو حالت زمانی و مدالی انجام می گیرد . در روش اول همانگونه از که نامش پیداست می بایست در زمان تعیین شده تمامی امتیازات ممکن را کسب کنید و در دیگری که بر اساس داستان بازی پیش می رود در هر مرحله یک مدال کسب کرده و بازی را به انتها برسانید .

ویژگی ها :
- ۶۰ مرحله مختلف
- ۸ انیمیشن دست ساز زیبا
- استفاده از افکت های صوتی سینمایی
- داستان سرایی حرفه ای در طول حالت داستانی
- و …

 

 

 

hajm حجم : ۴۲٫۷۷ مگابایت

3idrdwb8e74fqv9ptn6s.jpg دانلود با لینک مستقیم

3idrdwb8e74fqv9ptn6s.jpgدانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 

 

 


اشترک گذاری این مطلب ...

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


من آن شمعم که با سوز دل خویش, فروزان میکنم ویرانه ای را, اگر خواهم که خاموشی گزینم, پریشان می کنم کاشانه ای را , سلام دوست عزيزم., به وبلاگ خود خوش آمديد,خواهش ميکنم در نظر سنجى شرکت کن.
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان: یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد و آدرس: www.ugandroid.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد, موفق باشید.